الترا تین 14 اینچی ایسوس U82U معرفی شد
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

Asus Ultrathin U82U 02 610x405 الترا تین 14 اینچی ایسوس U82U معرفی شد

الترابوک ممکن است نامی باشد که همه برای لپ تاپ های فوق باریک سراغ دارند اما در واقع اگر این محصولات از پردازنده های اینتل استفاده نکنند نمیتوانند الترابوک خوانده شود و آن هم بدلیل حق کپی رایتی است که در اختیار اینتل میباشد، از این رو AMD لپ تاپ های فوق باریک خود را Ultra Thins مینامد که به معنای خیلی باریک میباشد.

نمونه ای از این Ultra Thins ها مدل U82U شرکت ایسوس میباشد. این دستگاه ممکن است الترابوک خوانده نشود اما این موضوع نتوانسته مانع همکاری ASUS و AMD برای تولید محصول بسیار باریک شود. ایسوس از طریق صفحه فیس بوک خود این الترا تین را معرفی کرده و مشخصات آن به شرح زیر اعلام شده است:

CPU: AMD-E450
RAM: DDR3 2G / max: 8G
HDD: 500 GB
2x USB 3.0, USB 2.0 and 1 times HDMI output
8-cell battery
14-inch display

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه رسمی این الترا تین اعلام نشده است، اما به احتمال بسیار بالا قیمتی مناسب تر از الترابوک ها خواهد داشت.

facebook



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:34
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.